Počet záznamů: 1
SYS 0498403 LBL 01368nam-a2200421-a-4500 003 CZ-CbJVK 005 20250619211106.8 007 ta 008 140307s2014----xr-a---e------000-0-cze-d 015 $a cnb002564837 020 $a 978-80-247-5037-8 (brož.) 035 $a (OCoLC)879564532 040 $a CBA001 $b cze 041 0-
$a cze $b eng 072 -7
$a 658 $x Řízení a správa podniku $9 19 $2 Konspekt 080 $a (048.8) $2 MRF 080 $a 338.46 $2 MRF 080 $a 658.8 $2 MRF 100 1-
$a Vaštíková, Miroslava $7 mzk2003165666 $4 aut 245 10
$a Marketing služeb : $b efektivně a moderně / $c Miroslava Vaštíková 246 18
$a Marketing služeb - efektivně a moderně 250 $a 2. aktualiz. a rozš. vyd. 260 $a Praha : $b Grada, $c 2014 300 $a 268 s. : $b il. ; $c 25 cm 490 1-
$a Manažer 504 $a Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy 520 3-
$a V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak vytvořit nabídku konkurenceschopného sortimentu služeb a tyto služby úspěšně poskytovat zákazníkům. Publikace uznávané české odbornice je určena marketingovým manažerům a specialistům komerčních firem, neziskových organizací, pracovníkům veřejného sektoru a studentům VŠ. Publikace s mnoha příklady a návody pro praxi obsahuje nejnovější poznatky o marketingových strategiích, internetové marketingové komunikaci. Zabývá se rovněž kvalitou ve službách, specifiky marketingu neziskových organizací či marketingem obcí. Nové vydání knížky je rozšířeno o strategii balíčků služeb a strategii obrany proti krizi a pro zvýšení konkurenceschopnosti služeb včetně závěrů vlastního výzkumu, více se zaměřuje na moderní formy komunikace. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788024750378 $2 OKCZ - ANOTACE Z WEBU 546 $a Anglické resumé 650 07
$a služby $7 ph116190 $2 czenas 650 07
$a marketing $7 ph115227 $2 czenas 655 -7
$a monografie $7 fd132842 $2 czenas 830 -0
$a Manažer 910 $a CBA001 FMT BK Citace
Počet záznamů: 1