Number of the records: 1  

Marketing služeb


  1.  Vaštíková, Miroslava - Author
    2. aktualiz. a rozš. vyd. - Praha : Grada, 2014 - 268 s. : il. ; 25 cm
    ISBN 978-80-247-5037-8 (brož.)
    Manažer
     služby  marketing
     monografie
    View book information on page www.obalkyknih.cz

    book

    Marketing služeb
    V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak vytvořit nabídku konkurenceschopného sortimentu služeb a tyto služby úspěšně poskytovat zákazníkům. Publikace uznávané české odbornice je určena marketingovým manažerům a specialistům komerčních firem, neziskových organizací, pracovníkům veřejného sektoru a studentům VŠ. Publikace s mnoha příklady a návody pro praxi obsahuje nejnovější poznatky o marketingových strategiích, internetové marketingové komunikaci. Zabývá se rovněž kvalitou ve službách, specifiky marketingu neziskových organizací či marketingem obcí. Nové vydání knížky je rozšířeno o strategii balíčků služeb a strategii obrany proti krizi a pro zvýšení konkurenceschopnosti služeb včetně závěrů vlastního výzkumu, více se zaměřuje na moderní formy komunikace. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    Title statementMarketing služeb : efektivně a moderně / Miroslava Vaštíková
    Spine TitleMarketing služeb - efektivně a moderně
    Personal name Vaštíková, Miroslava (Author)
    Edition statement2. aktualiz. a rozš. vyd.
    Issue dataPraha : Grada, 2014
    ISBN978-80-247-5037-8 (brož.)
    National bibl. num.cnb002564837
    Edition Manažer
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Language noteAnglické resumé
    Form, Genre monografie
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    UDC (048.8) , 338.46 , 658.8
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindBooks

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.